JavaScript must be enabled in order for you to see "WP Copy Data Protect" effect. However, it seems JavaScript is either disabled or not supported by your browser. To see full result of "WP Copy Data Protector", enable JavaScript by changing your browser options, then try again.

Kommunikációs stratégia

Kommunikációs stratégia - Kerbonlábnyom | SzénlábnyomA hiábavalóság elkerülése érdekében a karbonlábnyom (szénlábnyom) számítást követő csökkentési és karbonkiegyenlítési (carbon offset) erőfeszítéseket kommunikálni kell.

Ehhez a marketing és kommunikációs stratégiát mindenképpen össze kell hangolni a már megkezdett ilyen fajta programokkal és a már meglévő sikerekkel.

Eddig nem látott együttműködést igényelnek a mai vállalatok: sokféle tudást kell egyesíteni ahhoz, hogy a felhasználói élmény tökéletes legyen. A nagy cégeknek most már fontos problémákra kell rövid időn belül reagálniuk, ilyen a fenntarthatóság és a karbonsemlegesség kérdésköre, a biztonság kérdése és a szegénység leküzdése, képbe kerülnek a társadalmi szervezetek, a kormányok és a polgárok is. Manapság a bizalom fontosabb, mint valaha – és ez egy fontos forrása lehet a stratégiai előnyök eléréséhez.

Jó hír, hogy a már régóta létező iCC brand és csapat segíteni tud, hogy a karbon program kommunikációja tovább tudja növelni a cég értékét.

iCC - makes it cool | Karbonlábnyom - szénlábnyom

Kiemelt feladat, hogy az összes a céggel kapcsolatban álló félnek – a dolgozóknak, vásárlóknak, tulajdonosaiknak, médiának, és más szervezeteknek – tudomása legyen és megértsék az ezzel kapcsolatos igényeket és ahhoz képest legyen meghatározva, hogy mit, hogyan, mikor és hol legyen kommunikálva ezzel kapcsolatban.

Az olyan érintett felek akik komolyan foglalkoznak a cégek környezeti hatásával – ebből következően karbonkibocsájtással – sokban befolyásolhatják a cég megítélését. Ezért nagyon fontos, hogy az érintett felek pontosan fel legyenek térképezve és ehhez illeszkedő kommunikációs csomag és stratégia legyen felépítve. Így, a partnerekre és a céggel kapcsolatban állókra szabottan lehet beszámolni a környezeti és karbon törekvésekről, az ezzel kapcsolatos célokról és sikerekről, amellyel megalapozható a további interakció velük.

Az iCC csapata sok tapasztalattal tud segíteni abban, hogy megtalálja valaki a közös hangot mindenkivel egy imponáló tartalom létrehozásával és az a megfelelő csatornán kommunikálva legyen. A céggel kapcsolatban érintett feleknek tudniuk kell arról, hogy mit lehet elérni a karbon szennyezések leküzdésében való részvétellel és ők ebben hogyan vehetnek részt, illetve ez a részvétel miért jó nekik.

Ez az alapja a hitelt érdemlő és átlátható kommunikációnak, amely az Ön és a cég megítélését és hírnevét erősíteni fogja.

Kapcsolat >>